18 Aralık 2012 Salı

Asuman Çevikkalp - 1 - (Ekinci 0502) Full Albüm İndir

Asuman Çevikkalp 1 - (Ekinci 0502)

Albüm Sarkilari
Asuman Cevikkalp - Abdonun Mezarı.mp3
Asuman Cevikkalp - Ağlayan Gönül.mp3
Asuman Cevikkalp - Aşkım Oyuncak Değil.mp3
Asuman Cevikkalp - Evlat Hasreti.mp3
Asuman Cevikkalp - Gençliğime Doyamadım.mp3
Asuman Cevikkalp - Gözlerimin Nuru Söndü.mp3
Asuman Cevikkalp - Gurbetin Kahrı.mp3
Asuman Cevikkalp - Güldür Beni.mp3
Asuman Cevikkalp - Hamamın Gubbeleri.mp3
Asuman Cevikkalp - Ne Elma Ver Ne Şeker.mp3
Asuman Cevikkalp - Ölmeyen Aşkım Benim.mp3
Asuman Cevikkalp - Rüyamda Gördüm Seni.mp3
Asuman Cevikkalp - Selam.mp3
Asuman Cevikkalp - Sevgilim Aldanıyorsun.mp3
Asuman Cevikkalp - Uyan Yarim Uyan.mp3
Asuman Cevikkalp - Yanıyorum Desem Sana.mp3


İNDİR


İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder