18 Aralık 2012 Salı

Asya Sabancı Düzgit - Full Albümleri İndir

Asya Sabanci Düzgit - 5 Albüm



Asya Sabanci Düzgit - Adak Tasi

Albüm Sarkilari

Asya Sabanci Düzgit - Adak Tasi.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Affedemem.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Aska Düstüm Ben Anne.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Ayaz Geceler.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Biz Ayrilamayiz.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Eski Günlere.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Kulunum Iste.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Resmini Öptümde Yattim.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Sevde Gör.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Sevgiye Hasretim.mp3

İNDİR

İNDİR

İNDİR

İNDİR

İNDİR


Asya Sabanci Düzgit - Arabeskin Gözyaslari

Albüm Sarkilari

Asya Sabanci Düzgit - Altmisbes Yazi.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Arabeskin Gözyaslari.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Askimiz Engüzel Beste.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Basimi Taslara Vurasim Gelir.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Gitme Sevdalim.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Kimi Seviyorsun.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Mühim Olan Askimiz.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Yagmuru Bekliyor Gibi.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Yaz Telgrafci Yaz Yaz.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Yollar Bahane.mp3
 
İNDİR 
 
İNDİR 
 
İNDİR 



Asya Sabanci Düzgit - Biraz Cesaret

Albüm Sarkilari

Asya Sabanci Düzgit - Ahim Tutmasin Diye.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Bana Bana.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Biraz Cesaret.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Hani Hani.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Oldugun Gibi.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Salkim Sacak.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Serseri Bir Kursun Gibi.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Üstüme Varma Istanbul.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Yakma Yakma.mp3
Asya Sabanci Düzgit - Yasakti Bana Sevincler.mp3

İNDİR

İNDİR

İNDİR 
 
İNDİR


Asya Sabancı Düzgit - Aşkımıza Karışmayın

Albüm Sarkilari

Asya Sabancı Düzgit - Aşkımıza Karışmayın
Asya Sabancı Düzgit - Rüyalarda Buluşuruz
Asya Sabancı Düzgit - Ah Bu Şarkılar
Asya Sabancı Düzgit - Mühim Olan Aşkımız
Asya Sabancı Düzgit - Sevdalım
Asya Sabancı Düzgit - Bir Misafir Gibi
Asya Sabancı Düzgit - Sevgiler Tükenmez
Asya Sabancı Düzgit - Son Bir Defa
Asya Sabancı Düzgit - Sevdigim
 
İNDİR 
 
İNDİR 
 
İNDİR 
 
İNDİR 


Asya Sabanci Duzgit - (Sevgilim) Beni Hep Seveceksin (Uzelli 819)

Album Sarkilari

Asya Sabanci Duzgit - Beni Hep Seveceksin
Asya Sabanci Duzgit - Boyle Yasanmaz
Asya Sabanci Duzgit - Mihrabim Diyerek
Asya Sabanci Duzgit - Ya Sabir
Asya Sabanci Duzgit - Dudaklarin Sevdigini Soyluyor
Asya Sabanci Duzgit - Birak Artik Kaderime
Asya Sabanci Duzgit - Sevenlerin Cilesi
Asya Sabanci Duzgit - Unutma Sevdigimi
Asya Sabanci Duzgit - Nazar
Asya Sabanci Duzgit - Soyleme Bilmesinler
Asya Sabanci Duzgit - Dunyanin Bir Ucundan
Asya Sabanci Duzgit - Soyle Ne Zaman Bitecek
Asya Sabanci Duzgit - Bosver
 
İNDİR 
 
İNDİR 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder