12 Aralık 2012 Çarşamba

Aşık Kul Nuri - Full Albümleri İndir

Aşık Kul Nuri - Bu Köy Bizim Köy Değil (2011)


Albüm İçeriği

01. Bana Gurbet Düştü
02. Gelmedin
03. Bülbül
04. Köroğluna Mektup
05. Söylemiyin Anama
06. Hüseyinin Derdi
07. Olayıdın
08. Bu Köy Bizim Köy Değil
09. Ben Neydem
10. Gurbet Ellerde
11. Sen Değilmiydin
12. Divana Gönül
13. Yüzünü Gördüm
14. Garibim Oy
15. Dağlar

İNDİR

İNDİR

İNDİR

İNDİR


Aşık Kul Nuri - Yormuşum Kendimi

Albüm Sarkilari
Aşık Kul Nuri - 01 - Dertliler (siiri)
Aşık Kul Nuri - 02 - Oyalandim
Aşık Kul Nuri - 03 - Kimsesizler
Aşık Kul Nuri - 04 - Gümüshane
Aşık Kul Nuri - 05 - Yormusum Kendimi
Aşık Kul Nuri - 06 - Yar`a Degil
Aşık Kul Nuri - 07 - Kardas
Aşık Kul Nuri - 08 - Akasam Üzeri
Aşık Kul Nuri - 09 - Servet Kulaksiza Agit
Aşık Kul Nuri - 10 - Bayburt Kalesi
Aşık Kul Nuri - 11 - Efendim

İNDİR






Aşık Kul Nuri - Ağlayanım Yok & Şehrin Son Türküsü (2010)


Ağlayanğm Yok
Ben Nerdeyim
Çıkacak Yol Bırakmadın
De Hele
Kelkit'te Bir Gelin
Köye Kazın Mezarımı
Lailahe İllallah
Musa Dayı
Nerelisin Sen
Niye Gelmedin
Of Aman Of ( Şehrin Son Türküsü )
Oğul


İNDİR 





Aşık Kul Nuri - Eyvah (2008)


albümün detayı

1. Seni Nerde Arayayım?
2. Baba.. Eyvah Ey
3. Ölür müydün?
4. Yol mu Koydun?
5. Kimin İle Böleyim
6. Yanarım
7. Nerelisin Sen?
8. Milenyum
9. Kelkit’in Ovaları
10. Musa Tur Dağında
11. Değme Bana

İNDİR



 Aşık Kul Nuri - Yedi Ömrümü & kanuniye mektup 2007


Aşık Kul Nuri


Albüm Listesi


Baba
Biz Bize Kaldık
Çık Dediler (zincirleme)
Defterden Sildim
Doktor Ne Sorarsın
Gel Bu Yazın Köye Gidek
Gelmelisin
Kanuniye Mektup
Nişanesin Efendim
Öğrenemedim
Reyhaniye Ağıt
Yanarım Yıllarıma
Yar Allah Yar
Yedin Ömrümü



İNDİR







Aşık Kul Nuri - Üçüncü Ordu (2004)


Aşık Kul Nuri

Albüm Listesi





Sorma Benim
Baş Ucunda Ağladım
Üçüncü Ordu
Kaldım Gurbette
Yolum Üstüne
Gülüm Ağlama
Yozgat Sorguna
Ömerim
Yol Mu Koydun
Ne Gereği Var
Hasana Mı Hüseyine Mi Ağlayım
Almanyadan Dön

İNDİR 




Aşık Kul Nuri - Ağlayan Ana (Mektuba Cevap) 1999
 
Aşık Kul Nuri        

Albüm Listesi
 

Bakar Ağlarım
Yedi Beni
Kanlı Getirdiler
El Nino
Gurbet Ellerde
İmdatın Ağıtı
Gelmedin
Behriye Haber
Dağlar
Köyden Mektup

İNDİR 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder