23 Aralık 2012 Pazar

Adem Aydaş - Full Albümleri İndir

Adem Aydaş Albümleri (15 Albüm )



Adem Aydas - Ankaradir Vatanim

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Ankaradir Vatanim.mp3
Adem Aydas - Belki Bir Kis Günü.mp3
Adem Aydas - Bulamadim Ben.mp3
Adem Aydas - Gelmezsen Gelme.mp3
Adem Aydas - Gökyüzünde Yildiz Gibi.mp3
Adem Aydas - Yavrum Yanar.mp3

 
İNDİR 

İNDİR 

İNDİR 

Adem Aydas - Ben Hep Seni Düsünürüm

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Aradim Derdime .U.H.mp3
Adem Aydas - Ben Hep Seni Düsünürüm.mp3
Adem Aydas - Bülbül.mp3
Adem Aydas - Efkarim Zor.mp3
Adem Aydas - Naciyem.mp3
Adem Aydas - Nolur Hey.mp3
Adem Aydas - Vay Garip Dünya.mp3
Adem Aydas - Yalan Oldu.mp3
Adem Aydas - Zalim.mp3
Adem Aydas - Zorumus Meger.mp3

İNDİR 

İNDİR 

İNDİR 

Adem Aydas - Dert Deryasi

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Aglama Yar.mp3
Adem Aydas - Aldin Aklim.mp3
Adem Aydas - Anne Babam.mp3
Adem Aydas - Ativer Cemberi.mp3
Adem Aydas - Bir Dilim Beyaz Petnir.mp3
Adem Aydas - Cesmi Siyahim.mp3
Adem Aydas - Daglar Duman Boyle.mp3
Adem Aydas - Dert Deryasi.mp3
Adem Aydas - Duyda Inanma.mp3
Adem Aydas - Elmali Daglar.mp3
Adem Aydas - Geli Geliver.mp3
Adem Aydas - Gönül Dagi.mp3
Adem Aydas - Hacel Ovasi.mp3
Adem Aydas - Karsima Gecipte.mp3
Adem Aydas - Kizilirmak.mp3
Adem Aydas - Leylam.mp3
Adem Aydas - Mustafa.mp3
Adem Aydas - Perisan Hallerim.mp3
Adem Aydas - Sunamm.mp3
Adem Aydas - Vefasiz Sevdigim.mp3
Adem Aydas - Yalan Dunya.mp3

İNDİR 

İNDİR 

Adem Aydas - Div Div & Gidecegim

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Acimadinmi.mp3
Adem Aydas - Belli Belli.mp3
Adem Aydas - Benim Babam.mp3
Adem Aydas - Cezayir.mp3
Adem Aydas - Cikta Gel.mp3
Adem Aydas - Dargin Degilim.mp3
Adem Aydas - Git Gulegule.mp3
Adem Aydas - Kinali Kuzu.mp3
Adem Aydas - Kozan Oglu.mp3
Adem Aydas - Leylam.mp3
Adem Aydas - Nenni.mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi 13.mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi.mp3
Adem Aydas - Sokak Kadini.mp3
Adem Aydas - Suzan Suzi.mp3

İNDİR 

İNDİR 

İNDİR 
 
Adem Aydas - Elektro Baglama Ve Arabesk

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Acimadinmi
Adem Aydas - Benim Babam
Adem Aydas - Biktim Bu Dünyadan
Adem Aydas - Deli Gönül
Adem Aydas - Git Güle Güle
Adem Aydas - Hadi Cikta Gel
Adem Aydas - Hayat Yolu
Adem Aydas - Insan Insan Degil
Adem Aydas - Kozan Oglu
Adem Aydas - Sensiz Olmuyor
Adem Aydas - Sokak Kadini
Adem Aydas - Üstüme Düsme Benim
Adem Aydas - Yeminim Var 

İNDİR 

İNDİR 


Adem Aydas - Gülsümüm

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Aysem.mp3
Adem Aydas - Biktim Bu Dunyadan.mp3
Adem Aydas - Birak Askim.mp3
Adem Aydas - Cerrah Pasa.mp3
Adem Aydas - Deli Gibi Ol.mp3
Adem Aydas - Deli Gonul.mp3
Adem Aydas - Gulsumum.mp3
Adem Aydas - Hayat Yolu.mp3
Adem Aydas - Insan Insan Degil.mp3
Adem Aydas - Insanlar Kendini.mp3
Adem Aydas - Oy Daglar.mp3
Adem Aydas - Sensiz Olmuyor.mp3
Adem Aydas - Terkedip Giderken.mp3
Adem Aydas - Ustume Dusme Benim.mp3
Adem Aydas - Yare Gidem.mp3
Adem Aydas - Yeminim Var.mp3

İNDİR 

İNDİR 

İNDİR 
 
Adem Aydas - Ilk Göz Agrinim

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Cezayir.mp3
Adem Aydas - Dönüver.mp3
Adem Aydas - Gelmedin Yar.mp3
Adem Aydas - Harmandan Gel.mp3
Adem Aydas - Ilk Göz Agrinim.mp3
Adem Aydas - Kilibik.mp3
Adem Aydas - Kir Zilleri.mp3
Adem Aydas - Kozanoglu.mp3
Adem Aydas - Kuzu Gezer.mp3
Adem Aydas - Nazli Gelin.mp3
Adem Aydas - Salla.mp3
Adem Aydas - Seker Oglan.mp3

İNDİR 

İNDİR 


Adem Aydas - Kir Zincirleri 2007

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Atim Arap.mp3
Adem Aydas - Cimdalli - Hacerim.mp3
Adem Aydas - Derya.mp3
Adem Aydas - Div Div.mp3
Adem Aydas - Dogdu.mp3
Adem Aydas - Gelmedin Yar.mp3
Adem Aydas - Gidecegim.mp3
Adem Aydas - Halay.mp3
Adem Aydas - Kir Zilleri.mp3
Adem Aydas - Para.mp3
Adem Aydas - Siseler.mp3
Adem Aydas - Yalan Dunya.mp3

İNDİR 

İNDİR 
 
Adem Aydas - Seni Aglatirsam Eger

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Bal Böcegi.mp3
Adem Aydas - Gönül Arz Egliyor.mp3
Adem Aydas - Osman.mp3
Adem Aydas - Özür Dilerim.mp3
Adem Aydas - Savci Bey.mp3
Adem Aydas - Seni Aglatirsam Eger.mp3
Adem Aydas - Unutmussun Sormuyorsun.mp3

İNDİR 

İNDİR 

Adem Aydas - Sokak Kadini

Albüm Sarkilari

Adem Aydas - Acimadinmi.mp3
Adem Aydas - Belli Belli.mp3
Adem Aydas - Benim Babam.mp3
Adem Aydas - Cikta Gel.mp3
Adem Aydas - Dargin Degilim.mp3
Adem Aydas - Git Gule gule.mp3
Adem Aydas - Kinali Kuzu.mp3
Adem Aydas - Kozan Oglu.mp3
Adem Aydas - Leylam.mp3
Adem Aydas - Nenni.mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi.mp3
Adem Aydas - Sokak Kadini.mp3
Adem Aydas - Suzan Suzi.mp3
Adem Aydas - U H Oyun.mp3


İNDİR

İNDİR 

Adem Aydaş - Topaklı (2009)

Albüm Sarkilari

Adem Aydaş - Ankaradır Vatanım
Adem Aydaş - Bir bir birilerine - Kız meryem
Adem Aydaş - Bulamadım
Adem Aydaş - Gelmezsen gelme
Adem Aydaş - Git gel istanbul - Sarı kız - Yolcu
Adem Aydaş - Mor koyun - Adana yolları
Adem Aydaş - Sap kağnısı - Osmanlıdır soyumuz
Adem Aydaş - Topaklı
Adem Aydaş - Usul usul - Polatlının yolları

İNDİR 

İNDİR 


Adem Aydaş - Aşkın Bitirdi Beni (2010) Full Albüm

Album Sarkilari

Adem Aydaş - Aşkın bitirdi beni
Adem Aydaş - Daglara kar yagmış gibi
Adem Aydaş - Uykudamısın sevgili yarim
Adem Aydaş - Bagırıyom duymuyorlar
Adem Aydaş - Gülüm gel kapıdan bacadan
Adem Aydaş - Ey sevdigim
Adem Aydaş - Eglen yolcum eglen
Adem Aydaş - Sen kalem ol bende kagıt
Adem Aydaş - Yorma beni dünya
Adem Aydaş - Bahçede yeşil çınar

İNDİR 

İNDİR 


Adem Aydaş - Arabesk Şarkılar Albümü

Albüm Sarkilari

Adem Aydaş - Acımadın mı?
Adem Aydaş - Allahından Bulasın
Adem Aydaş - Asiye
Adem Aydaş - Atıver Çemberi UH
Adem Aydaş - Ayşem
Adem Aydaş - Belli Belli
Adem Aydaş - Benim Babam
Adem Aydaş - Bıktım Bu Dünyadan
Adem Aydaş - Bırak Aşkım
Adem Aydaş - Cerrahpaşa
Adem Aydaş - Dargın Değilim
Adem Aydaş - Deli Gibi Ol
Adem Aydaş - Deli Gönül
Adem Aydaş - Git Güle Güle
Adem Aydaş - Gülsümüm
Adem Aydaş - Hadi Çıkta Gel
Adem Aydaş - Hayat Yolu
Adem Aydaş - İnsan İnsan Değil
Adem Aydaş - İnsanlar Kendini
Adem Aydaş - Kınalı Kuzu
Adem Aydaş - Kozan Oğlu
Adem Aydaş - Leylam
Adem Aydaş - Nenni Hastane Önünde
Adem Aydaş - Oy Dağlar
Adem Aydaş - Sensiz Olmuyor
Adem Aydaş - Sokak Kadını
Adem Aydaş - Suzan Suzi
Adem Aydaş - Üstüme Düşme Benim
Adem Aydaş - Vay Demiş
Adem Aydaş - Yare Gidem
Adem Aydaş - Yeminim Var

İNDİR 


Adem Aydaş - Yenimahalle fm Kayıtları (Deck Kayıt)

Albüm Sarkilari

Adem Aydaş - Asker Yolu Beklerim- Vatan Bölünmez Diyelim-Bana Sarhoş Diyorlarmış-Türkmen Oğlu
Adem Aydaş - Ayşem
Adem Aydaş - Bozdular Bizi
Adem Aydaş - Bu Akşam İçeceğim
Adem Aydaş - Erik Gözlüm
Adem Aydaş - Evlerinin Önü Ufak Bir Pınar(Barak)- Karakız
Adem Aydaş - Gülyüzlüm Bu Kadar Naz Etme Bana- Zevzek-İp Attım Ucu Kaldı
Adem Aydaş - Kendisi Lazım
Adem Aydaş - Niye Böyle Dargın Dargın Bakarsın
Adem Aydaş - Suda Balık -Kulada Sevdiğim
Adem Aydaş - Üflediler Söndüm
Adem Aydaş - Yare Söyleme-Zar Ustası


İNDİR

İNDİR

Adem Aydaş - Demo Full Albüm (2012)

Albüm Sarkilari

Adem Aydaş - Ağlattın Ankaralıyı
Adem Aydaş - Ayaş Kalsın Sizlere
Adem Aydaş - Ayrılmam Ankaradan
Adem Aydaş - Darıldım Darıldım
Adem Aydaş - Pınara Gelki Görem
Adem Aydaş - Pursaklar

İNDİR 

İNDİR 

Adem Aydas - Hayat Yolu

Adem Aydas - Acimadinmi
Adem Aydas - Benim Babam
Adem Aydas - Biktim Bu Dunyadan
Adem Aydas - Deli Gönul
Adem Aydas - Git Gule Gule
Adem Aydas - Hadi Cikta Gel
Adem Aydas - Hayat Yolu
Adem Aydas - Insan Insan Degil
Adem Aydas - Kozan Oglu
Adem Aydas - Sensiz Olmuyor
Adem Aydas - Üstume Dusme Benim
Adem Aydas - Yeminim Var

İNDİR 

İNDİR 

Adem Aydas - Secme Oyun Havalari
 
Adem Aydas - Dönuver
Adem Aydas - Edali Gelin
Adem Aydas - Hadi Yuru
Adem Aydas - Karpuz Kestim Yiyen Yok
Adem Aydas - Keciören
Adem Aydas - Nideyim
Adem Aydas - Para
Adem Aydas - Sallan
Adem Aydas - Sincanli Koclar
Adem Aydas - Yilana Bak

İNDİR 

 Adem Aydas - Thm Sarkıları
 
Adem Aydas - Leylam
Adem Aydas - Belli Belli
Adem Aydas - Dargin Degilim
Adem Aydas - Nenni
Adem Aydas - Asiye
Adem Aydas - Oy Daglar
Adem Aydas - Insanlar Kendini
Adem Aydas - Aysem
Adem Aydas - Deli Gibi Ol
Adem Aydas - Gulsumum
Adem Aydas - Terkedip Giderken
Adem Aydas - Cerrah Pasa
Adem Aydas - Birak Askim
Adem Aydas - Yare Gidem
 
İNDİR 

İNDİR   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder