19 Aralık 2012 Çarşamba

Alihan - Full Albümleri İndir

Alihan - Full Albümleri

Alihan - Önce Bana Para Lazim (2006)

Click the image to open in full size.

Alihan - Acili Kadin
Alihan - Ayip Sana
Alihan - Cildirdim
Alihan - Cocugun Adini Koyalim
Alihan - Kararliyim
Alihan - Once Bana Para Lazim (Remix)
Alihan - Once Bana Para Lazim
Alihan - Tas Kalpli
Alihan - Tu Tukureyim
Alihan - Yurekli


İNDİR 

İNDİR 


Alihan - Teksin - Yürek Yangını 2004


 

Alihan - Aglar Bana Bulutlar
Alihan - Benim Askim Olmalisin
Alihan - Bu Kadin Neden Agliyor
Alihan - Gül Yüzlüm
Alihan - Ömrümsün
Alihan - Sana Sevdali
Alihan - Sevdigimi Bilmiyorlar (Benle Alay Ediyorlar)
Alihan - Teksin (Bu Alemde Teksin Sen)
Alihan - Vicdansiz Sevgilim
Alihan - Yagmur Var
Alihan - Yikamaz Artik
Alihan - Yürek Yangini


İNDİR 

İNDİR 


Alihan - Yakamadigim Anilarim 2003





Alihan - Adam Gibi
Alihan - Avcunu Yalarsin
Alihan - Bir Güzele Asik Oldum
Alihan - Ellere Veriyorsun
Alihan - Illede Ask
Alihan - Kabusun Olacagim
Alihan - Mapushane Türküsü
Alihan - Ölmeyen Namert
Alihan - Sende Gel
Alihan - Siz Anneme Söylemeyin
Alihan - Vefasiz
Alihan - Vururum


İNDİR 

Alihan - Yavrucum 1998


 

Alihan - Aman Basim
Alihan - Bana Bitirim Derler
Alihan - Bende Sevdim Arkadas
Alihan - Bir Allah Bilir
Alihan - Gözü Yasli Bir Kadin
Alihan - Havalara Girmissin
Alihan - Kahrettim Kendime
Alihan - Sensiz Olmuyor
Alihan - Yandim Annem
Alihan - Yavrucum


İNDİR 

İNDİR 


Alihan - Toprağım - Sen Özelsin 1997



Alihan - Babalar
Alihan - Gurbetteyim
Alihan - Kara Bahtim
Alihan - Kötü Yine Ben Oldum
Alihan - Ömrümsün
Alihan - Topragim
Alihan - Unut Sende Gülmeyi
Alihan - Yanigim
Alihan - Yarim
Alihan - Yemin

İNDİR

Alihan - Duygularimla Basbasa 1996



Alihan - Anne Hakki
Alihan - Askere Armagan
Alihan - Ayrildik Sevgilimle
Alihan - Bu Günlerde Gececek
Alihan - Eline Düstüm
Alihan - Gel Benim Ol
Alihan - Kalbimdesin
Alihan - Melek Gibi Yar Buldum
Alihan - Sana Benzettim
Alihan - Sararan Yapraklar
Alihan - Yalniz Adam
Alihan - Yeni Bir Ask Doguyor


İNDİR 

İNDİR 

İNDİR 


Alihan - Huzurundayim 1995


 

Alihan - Ask Mahkemesi
Alihan - Ben Bu Insanlari Anlamiyorum
Alihan - Benim Kadinim
Alihan - Hatirlarmisin Beni
Alihan - Her An Hersey Olabilir
Alihan - Huzurundayim
Alihan - Neler Neler Olacak
Alihan - Sen Geldin Anlima
Alihan - Seninle Güzel
Alihan - Seviyorum



İNDİR


Alihan - Sevda Mevsimi - Bu Kadın Neden Ağlıyor 1995


Click the image to open in full size.

Alihan - Asker
Alihan - Bu Kadin Neden Agliyor
Alihan - Caydim
Alihan - Harbi Romanim
Alihan - Kahretti Beni
Alihan - Nasil Olacak Bu Is
Alihan - Sanami Tapacaktim
Alihan - Sar Beni Sarmasigim
Alihan - Senden Hayir Yok
Alihan - Sevda Mevsimi


İNDİR 

İNDİR 



Alihan - Sanami Tapacaktim


Click the image to open in full size.

Alihan - Asker
Alihan - Bu Kadin Neden Agliyor
Alihan - Caydim
Alihan - Harbi Romanim
Alihan - Kahretti Beni
Alihan - Ne Olacak Bu Is
Alihan - Sana Mi Tapacaktim
Alihan - Sar Beni Sarmasigim
Alihan - Senden Hayir Yok
Alihan - Sevda Mevsimi

İNDİR

Alihan - Sen Yanacaksin


Click the image to open in full size.

Alihan - Anne Bayramin Nasil Gecti
Alihan - Barisamadik
Alihan - Ben Guclu Olmaliyim (Intro)
Alihan - Ben Guclu Olmaliyim
Alihan - Biri Var
Alihan - Hayatima Kiyacagim
Alihan - Olmekmi Lazim
Alihan - Sahtekar
Alihan - Sen Yanacaksin
Alihan - Sevda Gullerim

İNDİR 


İNDİR

Alihan - Yarali Kadin



 

Alihan - Anne Bayramin Nasil Gecti
Alihan - Bana Ondan Bahsetmeyin
Alihan - Barisamadik
Alihan - Dag Yolunda Evi Var
Alihan - Gelde Vazgec
Alihan - Ölmus Duygularim
Alihan - Seni Sevmek Icin Ölmekmi Lazim
Alihan - Teskere
Alihan - Varmi Sende O Yürek
Alihan - Yarali Kadin



İNDİR


Alihan - Yürekli



 

Alihan - Basimiza Neler Geldi
Alihan - Daglarim Iimdi Karlimidir
Alihan - Deli Olurum
Alihan - Geceleri Sevmiyorum
Alihan - Hancer Bakisli
Alihan - Simdi Mi Geldim Aklina
Alihan - Tanimam
Alihan - Yasamadim
Alihan - Yok Olasi
Alihan - Yüregime Dövme Yaptim
Alihan - Yürekli
Alihan - Zindanlara Mahkum
 

İNDİR 

İNDİR 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder