13 Aralık 2012 Perşembe

Ayfer Ünler - Full Albümleri İndir

Ayfer Unler 10 Full Albüm

Ayfer Ünler - 1

Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - Ben Böyleyim.mp3
Ayfer Ünler - Dert Bir Degil Elvan.mp3
Ayfer Ünler - Ferman Senin Elinde.mp3
Ayfer Ünler - Gönül Kurbani.mp3
Ayfer Ünler - Hayatimi Sana Verdim.mp3
Ayfer Ünler - Kaderin Mahkumu.mp3
Ayfer Ünler - Karar Verdim Içmemeye.mp3
Ayfer Ünler - Nefret Ediyorum.mp3
Ayfer Ünler - O Benim Iste.mp3
Ayfer Ünler - Ölmeden Öldürdün Beni.mp3
Ayfer Ünler - Sen Olsan Içmezmisin.mp3
Ayfer Ünler - Sus Arkadas.mp3
Ayfer Ünler - Yeminim Var.mp3
Ayfer Ünler - Yolumu Sasirdim.mp3

İNDİR

İNDİR



Ayfer Ünler - 2
6136248_ayfer-unler-zuleyha-amp-karar-verdim-icmemeye.jpg
Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - Ben Halime Yanarim.mp3
Ayfer Ünler - Bölemedim Felekle Kozumu.mp3
Ayfer Ünler - Böyle Yasamanin.mp3
Ayfer Ünler - Dokunma Keyfine Yalan Dünyanin.mp3
Ayfer Ünler - Gafil Gezme Saskin.mp3
Ayfer Ünler - Gel Bari Bari.mp3
Ayfer Ünler - Gurbet Icat Eden - Agam Biyiklarin.mp3
Ayfer Ünler - He Gönül He.mp3
Ayfer Ünler - Kara Üzüm Habbesi.mp3
Ayfer Ünler - Niye Zalim Niye.mp3
Ayfer Ünler - Olsaydim Körpe Kuzu.mp3
Ayfer Ünler - Tükenmek Bilmez Geceler.mp3

İNDİR

İNDİR


Ayfer Ünler - Ayfer Ünler 3
6136228_ayfer-unler-45-lik.jpg
Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - De Get Bayburt.mp3
Ayfer Ünler - Dostum Dostum.mp3
Ayfer Ünler - El Ele Ver.mp3
Ayfer Ünler - Engin Ol Gönül.mp3
Ayfer Ünler - Esref.mp3
Ayfer Ünler - Haram Sudan Atladim.mp3
Ayfer Ünler - Iki Dagin Arasinda Kalmisam.mp3
Ayfer Ünler - Kurban Olam.mp3
Ayfer Ünler - Maden Dagi.mp3
Ayfer Ünler - Mezarimin Tasi.mp3
Ayfer Ünler - Ölmeden Öldürdün Beni.mp3
Ayfer Ünler - Oy Niye Kurban Niye.mp3
Ayfer Ünler - Sinesine Vura Vura.mp3
Ayfer Ünler - Vardim Hint Eline.mp3
Ayfer Ünler - Zalim Avci.mp3

İNDİR

İNDİR



Ayfer Ünler - Alparslan 37
6136232_ayfer-unler-ask-yarasi-sana-alistim.jpg
Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - Asagidan Gelir Omuz Omuza.mp3
Ayfer Ünler - Biz Ne Derken Ne Oldu.mp3
Ayfer Ünler - Çile Bizde.mp3
Ayfer Ünler - Dam Üstüne Çul Serer.mp3
Ayfer Ünler - Dertli Mektup.mp3
Ayfer Ünler - Dertli Nisanlandim.mp3
Ayfer Ünler - Fakirsem Günahim Ne.mp3
Ayfer Ünler - Kaderin Elinden.mp3
Ayfer Ünler - Niye Gittin Gelin Oldun.mp3
Ayfer Ünler - Ulu Tanrim Çile Yükleme.mp3
Ayfer Ünler - Yolumu Sasirdim.mp3
Ayfer Ünler - Yüzüme Güldün.mp3
Ayfer Ünler - Zalim Felek.mp3

İNDİR

İNDİR



Ayfer Ünler - Dert Bürümüş Dört Yanımı (Alparslan 802)
6136204_ayfer-unler-dert-burumus-dort-yanimi.jpg
Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - Agam Biyiklarin Burma Burma (U.H).mp3
Ayfer Ünler - Bir Ask Için Ölünürmü.mp3
Ayfer Ünler - Bir Filcan Kahve Olsam.mp3
Ayfer Ünler - Bir Gün Rahat Olamadim.mp3
Ayfer Ünler - Çektigin Aciyi Saklama Benden.mp3
Ayfer Ünler - Dert Bürümüs Dört Yanimi.mp3
Ayfer Ünler - Dün Gece Seni Rüyamda Gördüm.mp3
Ayfer Ünler - Gül Akar O Memelerinden Anam (U.H).mp3
Ayfer Ünler - Güzelsin Sevdigim.mp3
Ayfer Ünler - Hep Kiskandim Seni Elden.mp3
Ayfer Ünler - Kurtar Beni Sen Yaradan.mp3
Ayfer Ünler - Ne Yaptiysam Bir Türlü Unutamadim.mp3
Ayfer Ünler - Onunla Git Sen.mp3
Ayfer Ünler - Sevdim Bir Vefasizi.mp3

İNDİR

İNDİR



Ayfer Ünler - Karar Verdim Içmemeye
6136217_ayfer-unler-karar-verdim-icmemeye.jpg
Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - Birazda Bana Gül Kader.mp3
Ayfer Ünler - Ferman Senin Elinde.mp3
Ayfer Ünler - Gönül Kurbani.mp3
Ayfer Ünler - Hayatimi Sana Verdim.mp3
Ayfer Ünler - He Gönül He He.mp3
Ayfer Ünler - Kader Mahkumu.mp3
Ayfer Ünler - Karar Verdim Icmemeye.mp3
Ayfer Ünler - Nefret Edemiyorum.mp3
Ayfer Ünler - O Benim Iste.mp3
Ayfer Ünler - Sen Olsan Icmezmisin.mp3
Ayfer Ünler - Sevdigim Kiz Gelin Olmus.mp3
Ayfer Ünler - Sus Arkadas.mp3
Ayfer Ünler - Yeminim Var.mp3
Ayfer Ünler - Zeynep Gelin.mp3
Ayfer Ünler - Züleyha.mp3

İNDİR

İNDİR



Ayfer Ünler - Ölmeden Öldürdün
6136239_ayfer-unler-olmeden-oldurdun-beni.jpg
Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - Ben Böyleyim.mp3
Ayfer Ünler - El Ele Ver.mp3
Ayfer Ünler - Gönül Kurbani.mp3
Ayfer Ünler - Kaderin Elinden.mp3
Ayfer Ünler - Kurban Olam.mp3
Ayfer Ünler - Ölmeden Öldürdün Beni.mp3
Ayfer Ünler - Vardim Hint Eline.mp3
Ayfer Ünler - Zalim Avci.mp3
Ayfer Ünler - Zalim Felek.mp3

İNDİR

İNDİR



Ayfer Ünler - Uzelli 209
6136227_ayfer-unler.jpg
Ayfer Ünler - Ben Halime Yanarim.mp3
Ayfer Ünler - Böyle Yasamanin.mp3
Ayfer Ünler - Dokunma Keyfime.mp3
Ayfer Ünler - Dünya Kadar.mp3
Ayfer Ünler - Düsman Pesimizde (U.h).mp3
Ayfer Ünler - Gel Bari Bari.mp3
Ayfer Ünler - Gurbet Icat Eden (U.h).mp3
Ayfer Ünler - He Gönül He.mp3
Ayfer Ünler - Kara Üzüm Tanesi.mp3
Ayfer Ünler - Niye Zalim.mp3
Ayfer Ünler - Olsaydim Körpe Kuzu (U.h).mp3
Ayfer Ünler - Tükenmez Bitmez Geceler.mp3

İNDİR

İNDİR



Ayfer Ünler - Sus Arkadaş
6136219_ayfer-unler-sus-arkadas.jpg
Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - Al eyvana Yatak Serdim
Ayfer Ünler - Biz Ne Derken Ne oldu
Ayfer Ünler - Çeken Varmı Benim Gibi
Ayfer Ünler - Çile Bende
Ayfer Ünler - De Get Bayburt
Ayfer Ünler - Dertli
Ayfer Ünler - Eşref
Ayfer Ünler - Haram Sudan Atladım
Ayfer Ünler - He Gönül He
Ayfer Ünler - Kaderin Mahkumuyum
Ayfer Ünler - Mezarımın taşı Urfaya Karşı
Ayfer Ünler - Niye Gittin elin Oldun
Ayfer Ünler - Sen Olsan İçmezmisin
Ayfer Ünler - Sus Arkadaş
Ayfer Ünler - Yolumu Şaşırdım
Ayfer Ünler - Zeynep Gelin

İNDİR

İNDİR


Ayfer Ünler - Türküola 720

Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - Al Eyvana Yatak Serdim.mp3
Ayfer Ünler - De Get Bayburt.mp3
Ayfer Ünler - Dostum Dostum.mp3
Ayfer Ünler - El Ele Ver.mp3
Ayfer Ünler - Engin Ol Gönül.mp3
Ayfer Ünler - Esref.mp3
Ayfer Ünler - Giderem Burdan Artik.mp3
Ayfer Ünler - Haram Sudan Atladim.mp3
Ayfer Ünler - Kurban Olam.mp3
Ayfer Ünler - Maden Dagi.mp3
Ayfer Ünler - Mezarimin Tasi.mp3
Ayfer Ünler - Sinesine Vura Vura.mp3
Ayfer Ünler - Vardim Hint Eline.mp3
Ayfer Ünler - Zalim Avci.mp3

İNDİR

İNDİR



Ayfer Ünler - Urfanin Sesi Plak
6136236_ayfer-unler-kaderin-elinden.jpg
Albüm Sarkilari

Ayfer Ünler - De Get Bayburt.mp3
Ayfer Ünler - El Ele Ver.mp3
Ayfer Ünler - Engin Ol Gönül.mp3
Ayfer Ünler - Esref.mp3
Ayfer Ünler - Haram Sudan Atladim.mp3
Ayfer Ünler - Iki Dagin Arasinda Kalmisam.mp3
Ayfer Ünler - Kurban Olam.mp3
Ayfer Ünler - Maden Dagi.mp3
Ayfer Ünler - Mezarimin Tasi.mp3
Ayfer Ünler - Oy Niye Kurban Niye.mp3
Ayfer Ünler - Sinesine Vura Vura.mp3
Ayfer Ünler - Zalim Avci.mp3

İNDİR

İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder