18 Aralık 2012 Salı

Aşık Yoksuli - Yardan Ayrıldım & 7.Özel Bantı Plaklardan - Full Albüm İndir

Asik Yoksuli - Yardan Ayrildim & 7.özel Banti Plaklardan

Asik Yoksuli - Aglayi Aglayi Yollara Düsmüs
Asik Yoksuli - Aman Seydo Gardas Seydo
Asik Yoksuli - Anamdan Dogduguma Pismanim
Asik Yoksuli - Bahcenizde Bir Das Attim Visneye
Asik Yoksuli - Ben Yuvasiz Kuslar Gibi
Asik Yoksuli - Biz Gerceklerin Pesinde & Kosa Kosa Düse Düse
Asik Yoksuli - Cekil Kara Bulut
Asik Yoksuli - Cennet Misali Güzel Türkiyem
Asik Yoksuli - Deh Deh Cat Kapi
Asik Yoksuli - Deli Deli
Asik Yoksuli - Duydun Mu
Asik Yoksuli - Gidem Dedim Suna Boylum Agladi
Asik Yoksuli - Gizli Gizli
Asik Yoksuli - Hayin Beni Senden Aldigim Yara
Asik Yoksuli - Iki Keklik Seke Seke & Le Le Sabiha
Asik Yoksuli - Kara Günün Ömrü Kisa
Asik Yoksuli - Karsidan Gelen Gelin
Asik Yoksuli - Nerede Var
Asik Yoksuli - Oyy Oyy
Asik Yoksuli - Yürü Bre Kahpe Dünya


İNDİR 

İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder