15 Aralık 2012 Cumartesi

Aşık Emrah - Full Albümleri İndir

Asik Emrah – Beni Koyume Goturun


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Ben Bilirim.mp3
Asik Emrah – Beni Koyume Goturun.mp3
Asik Emrah – Bir Zulum Var.mp3
Asik Emrah – Canimi Tutsak Ettiler.mp3
Asik Emrah – Doymadin Mi.mp3
Asik Emrah – Gule Gule Benim Omrum.mp3
Asik Emrah – Kim Anlar Benim Halimden.mp3
Asik Emrah – Mezar Tasim Bana Aglasin Yeter.mp3
Asik Emrah – Olmaz Olsun Bu Toreler.mp3
Asik Emrah – Vur Beni Vur Beni.mp3


İNDİR

İNDİR  

 

 

 

 

Asik Emrah – 3 Cilelerin Doldumu


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Ben Sana Yandim Zohrem.mp3
Asik Emrah – Beni Surune Kat.mp3
Asik Emrah – Bir Gun Olursun.mp3
Asik Emrah – Boyle Yaratmis Yaradan.mp3
Asik Emrah – Bozulmus Baglar.mp3
Asik Emrah – Bulbulun Kondugu Dalar.mp3
Asik Emrah – Cilelerin Doldumu.mp3
Asik Emrah – Esinden Ayrilmis.mp3
Asik Emrah – Gun Dogunca.mp3
Asik Emrah – Kaldim Caresiz.mp3
Asik Emrah – Komur Gozlum.mp3
Asik Emrah – Koyunlar Kuzular Melesir.mp3
Asik Emrah – Neredesin Gel Gel.mp3
Asik Emrah – Olem Ben Olem.mp3
Asik Emrah – Oy Daglar Daglar.mp3
Asik Emrah – Yar Eylen Eylen.mp3


İNDİR 

İNDİR 

 

 

 

 

Asik Emrah – Gurbet Yarasi


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Ahvalimi Yazsam.mp3
Asik Emrah – Bahar Guze Dondu.mp3
Asik Emrah – Donerim Deyipte.mp3
Asik Emrah – Dur Ey Gonul.mp3
Asik Emrah – Gurbet Yarasi.mp3
Asik Emrah – Kirikmi Kanadin.mp3
Asik Emrah – Koyumuzde Dugun Var.mp3
Asik Emrah – Muhabbettir Gogun Diregi.mp3
Asik Emrah – Senin Yazin Kisa Benzer.mp3
Asik Emrah – Tarih 89.mp3
Asik Emrah – Yikilmistir Gonul Hanem.mp3


İNDİR

İNDİR

 

 

 

Asik Emrah – Yalana Benzer


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Yalana Benzer – Ben Yabanci.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Dayanamam.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Dertler Ulkesidir.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Gonul Vazgec.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Meclisten Disari.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Sendin Beni Vuran.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Sevdigim Muhammet.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Su Dunyada.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Tufan Ali.mp3
Asik Emrah – Yalana Benzer – Yalana Benzer.mp3


İNDİR 


 

 

 

Asik Emrah – Duskunum Oy


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Aramdaki Pazarliksin.mp3
Asik Emrah – Beklerim Selamini.mp3
Asik Emrah – Duskunum Oy.mp3
Asik Emrah – Garip Mahzun.mp3
Asik Emrah – Gonul Calamazsan.mp3
Asik Emrah – Gunden Gune.mp3
Asik Emrah – Kapandi Kapilar.mp3
Asik Emrah – Siir.mp3
Asik Emrah – Turkulerim Vardir.mp3
Asik Emrah – Yaz Aylari (U.H.).mp3
Asik Emrah – Yol Ustune Serdim Postumu.mp3


İNDİR 

 

 

 

Asik Emrah – Felegin Zinciri


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Bin Kere Nasihat Eyledim 2.mp3
Asik Emrah – Bin Kere Nasihat Eyledim.mp3
Asik Emrah – Bir Sabah Erkeninde.mp3
Asik Emrah – Bu Hasretlik Beni.mp3
Asik Emrah – Bulbul Olsam Gul Baginda.mp3
Asik Emrah – Elma Attim Dereye.mp3
Asik Emrah – Felek Zincirini.mp3
Asik Emrah – Kervanciyiz Biz.mp3
Asik Emrah – Simdi Dondum Duzen Tutmaz.mp3
Asik Emrah – Tipi Boran Karli Gundu.mp3
Asik Emrah – Yine Bahar Geldi.mp3
Asik Emrah – Yine Oter Baykus.mp3
Asik Emrah – Yitirdim Omrumu.mp3


İNDİR 

İNDİR 

 

 

 

Asik Emrah – Anadolum


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Anadolum.mp3
Asik Emrah – Atildi Bir Bir.mp3
Asik Emrah – Basimda Geceni.mp3
Asik Emrah – Bir Cift Sozum Var.mp3
Asik Emrah – Bir Tipiye Yakalandim.mp3
Asik Emrah – Davaciyim.mp3
Asik Emrah – Gamli Duvar.mp3
Asik Emrah – Hayal Oldu.mp3
Asik Emrah – Leylim Ley.mp3
Asik Emrah – Pare Pare Olmus.mp3
Asik Emrah – Simdi Bizim Aramiza.mp3
Asik Emrah – Soyle Kardes.mp3


İNDİR

İNDİR  

 

 

 

Asik Emrah – Hasret Bebek


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Aldim Cantami.mp3
Asik Emrah – Ayrilik Badesi.mp3
Asik Emrah – Bir Degil Bes Degil.mp3
Asik Emrah – Bugun Nalani Efkarim.mp3
Asik Emrah – Ceylan Gozlum.mp3
Asik Emrah – Dostum Bu Asirda Yokluk.mp3
Asik Emrah – Gami Kederimi.mp3
Asik Emrah – Gonul Agacim.mp3
Asik Emrah – Gozunu Sevdigim Dunya.mp3
Asik Emrah – Hasret Bebek.mp3


İNDİR

İNDİR

 

 

 

Asik Emrah – Silada Silasiz Kaldim


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Armut Agacina (U.H.).mp3
Asik Emrah – Askinla Yandim Yikildim.mp3
Asik Emrah – Beter Ol.mp3
Asik Emrah – Bir Dalda Uzamis (U.H.).mp3
Asik Emrah – Buz Olmadan Gel.mp3
Asik Emrah – Devlet Gibi Tahtim Olsa.mp3
Asik Emrah – Dost Gel Al Beni.mp3
Asik Emrah – Dostun Bahcesine.mp3
Asik Emrah – Sakinirim Kotu Sozden.mp3
Asik Emrah – Silada Silasiz Kaldim.mp3
Asik Emrah – Sinem Yara Yara Bende.mp3
Asik Emrah – Yol Gerek Bana.mp3
Asik Emrah – Zalim Yillar.mp3
Asik Emrah – Zuluflerin Dagilmis.mp3


İNDİR

İNDİR

İNDİR

 

 

 

Asik Emrah – Kotu Zaman


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Ah O Seneler.mp3
Asik Emrah – Bela Misin Bana.mp3
Asik Emrah – Daglar Yalniz.mp3
Asik Emrah – Dar Agaci.mp3
Asik Emrah – Derdimi Doktum Kaleme.mp3
Asik Emrah – Gunes Gibi Safagima.mp3
Asik Emrah – Iki Gozum Cigerimsin.mp3
Asik Emrah – Kisi Bitmez Daglarimin.mp3
Asik Emrah – Yavrum Yetimim.mp3
Asik Emrah – Yedigim Lokma Ekmegi.mp3


İNDİR 


 

 

 

Asik Emrah – Yavrum Bebek



Albüm Esreleri

Asik Emrah – Bilmedim.mp3
Asik Emrah – Daglara Cikarim.mp3
Asik Emrah – Ela Gozlerini Sevdigim Dilber (U.H.).mp3
Asik Emrah – Enstr..mp3
Asik Emrah – Gam Yukune Tuccar Oldum.mp3
Asik Emrah – Gucenme Sevdigim.mp3
Asik Emrah – Kul Himmet Ustadim.mp3
Asik Emrah – Kurban Olam Guzelligine.mp3
Asik Emrah – Nedir Bu Telasin.mp3
Asik Emrah – Sevdinde Biraktin Beni.mp3
Asik Emrah – Siirin Bana Mi.mp3
Asik Emrah – Su Dunyanin Cilvesine.mp3
Asik Emrah – Yavrum Bebek.mp3
Asik Emrah – Yuru Be Hey Yakan Dunya.mp3


İNDİR

İNDİR

 

 

 

Asik Emrah – Erenler Dili 2 – Her Tarafi Kurnaz Sardi


 Albüm Eserleri

Asik Emrah – Alemi Cihanda.mp3
Asik Emrah – Ali Yar Ali Yar.mp3
Asik Emrah – Askin Arasina.mp3
Asik Emrah – Balimdir Ali.mp3
Asik Emrah – Bir Dertliyem.mp3
Asik Emrah – Dereler Caglasada (U.H.).mp3
Asik Emrah – Ekilir Birgun.mp3
Asik Emrah – Her Tarafi Kurnaz Sardi (Deli Deli).mp3
Asik Emrah – Iman Yaginina.mp3
Asik Emrah – Ogul.mp3
Asik Emrah – Oy Daglar.mp3
Asik Emrah – Turkuler Var.mp3


İNDİR 


 

 

 

Asik Emrah – Erenler Dili 1 – Sende Neyi Ararim


Albüm Eserleri

Asik Emrah – Ali Askina.mp3
Asik Emrah – Cek Katari.mp3
Asik Emrah – Deli Divane.mp3
Asik Emrah – Gaflet Uykusu.mp3
Asik Emrah – Geldi Gecti Guzellerin Kervani.mp3
Asik Emrah – Hey Erenler.mp3
Asik Emrah – Huzun Var.mp3
Asik Emrah – Kamil Olanlarin.mp3
Asik Emrah – Kim Bilir.mp3
Asik Emrah – Oy Nidem (U.H).mp3
Asik Emrah – Sende Neyi Ararim.mp3
Asik Emrah – Vah Benim Basima.mp3
Asik Emrah – Viran Olursun (U.H).mp3
Asik Emrah – Yarasi Var Gonlumun.mp3


İNDİR 

İNDİR

 

 

 

 

Asik Emrah – Almanyadan Gitmez Bu Vatan Hasret


 Albüm Eserleri

Asik Emrah – Almanyadan Gitmez Bu Vatan Hasreti..mp3
Asik Emrah – Behey Gelip Giden Su Benim Omrum..mp3
Asik Emrah – Calis Bu Dunyanin Cik Karsina..mp3
Asik Emrah – Dostun Sitem Tozu Tene Dokunmaz..mp3
Asik Emrah – Felek Cakmagini Ustume Cakti..mp3
Asik Emrah – Gitti Ademoglu Devretti Devran..mp3
Asik Emrah – Gul Icin Ah Etme Ey Kasi Kara..mp3
Asik Emrah – Mecnun Olup Ciksam..mp3
Asik Emrah – Olum Soguk Bir Kis Gun..mp3
Asik Emrah – Sende Benim Gibi Divanemisin..mp3
Asik Emrah – Sevdigim Allahtan Budur Dilegim..mp3
Asik Emrah – Su Garip Gonlum..mp3
Asik Emrah – Tukenmek Bilmiyor Cileli Gunler..mp3
Asik Emrah – Yolundan Sasmayan Hakkin Hasidir..mp3


İNDİR

İNDİR

 

 

 

 

Asik Emrah & Cemal Cinar – Almanya Da Bir Boynuzlu


Albüm Eserleri

Asik Emrah & Cemal Cinar – Almanyada Bir Boynuzlu.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Bu Hasretlik Bir Illettir.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Bu Sene.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Daglar Taslar.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Dalgin Dalgin.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Derdo Gran.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Done Done Aglarim.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Gel Yetis.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Kim Dayanir Bu Aciya.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Lo Berde.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Mahvettiniz Hayatimi.mp3
Asik Emrah & Cemal Cinar – Sivas Katliami.mp3


İNDİR 

İNDİR





Aşık Emrah - (Minareci 3113)

Albüm Eserleri

Aşık Emrah - Geldi Gecti Güzellerin Kervani
Aşık Emrah - Dam Üstünde Cul Serer
Aşık Emrah - Ay Aksamdan Isiktir
Aşık Emrah - Neticesi Bir Top Beze Dayandi
Aşık Emrah - Gel Kurban
Aşık Emrah - Yarim Senden Ayrilali
Aşık Emrah - Yar Askindan Deliyim
Aşık Emrah - Dumanli Dumanli Oy Bizim Eller
Aşık Emrah - Asagidan Gelir Omuz Omuza
Aşık Emrah - Sevda Cekenler
Aşık Emrah - El Vurup Yaremi
Aşık Emrah - Su Sazima Bir Düzen Ver
Aşık Emrah - Gurbet Ellerinde Garip Kus
Aşık Emrah - Sana Yandigimi Kinamayasin
Aşık Emrah - Arsiz Gönlüm
Aşık Emrah - Yaz Bitmeden


İNDİR 





Asik Emrah - 4

Albüm Eserleri

Asik Emrah - Allahdan Dilegim.mp3
Asik Emrah - Almanyada Bitmez Vatan Hasreti.mp3
Asik Emrah - Behey Gelip Giden Su Benim Ömrüm.mp3
Asik Emrah - Calis Bu Dünyanin Cik Karasina.mp3
Asik Emrah - Dostum.mp3
Asik Emrah - Felek Cakmagini Üstüme Cakti.mp3
Asik Emrah - Gitti Adem Oglu Devretti Derman.mp3
Asik Emrah - Gül Icin Ah Etme Ey Kasi Kare.mp3
Asik Emrah - Mecnun Olup Ciksam Fezai Aska.mp3
Asik Emrah - Ölüm Soguk Bir Kis Gibi.mp3
Asik Emrah - Sende Benim Gibi Divanemesin.mp3
Asik Emrah - Tükenmek Bilmiyor Cileli Günler.mp3
Asik Emrah - Yolundan Sasmayan Hakkin Hasidir.mp3
Asik Emrah - Zinciri Zülfünde Su Garip Gönlüm.mp3


İNDİR 

İNDİR 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder